كن من متابعين نهر الحب عبر تويتر

اضغط اعجبني ليصلك جديدنا بالفيسبوك
قديم 12-19-2011, 02:34 AM   #1491
 
الصورة الرمزية انا مصريه
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
الدولة: عالم غامض لدرجة الوضوح
المشاركات: 29,440
انا مصريه is on a distinguished road
افتراضي






ثائـر مصـرى .. ثورتـى تونسيـة .. اصـرارى ليبـى .. صمـودى يمنـى .. دمـى سـورى .. حلمـى فلسطينـى

 

 

من مواضيع انا مصريه في المنتدى

__________________





















انا مصريه غير متواجد حالياً  
قديم 12-19-2011, 02:37 AM   #1492

 
الصورة الرمزية القوة البحرية الملكية
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 994
القوة البحرية الملكية is on a distinguished road
افتراضي






ثائـر مصـرى .. ثورتـى تونسيـة .. اصـرارى ليبـى .. صمـودى يمنـى .. دمـى سـورى .. حلمـى فلسطينـى



وعلى رأي المثل ..

قال يا مستني الثورة علي خير تفوت ..

_
_
_

يا مستني "ميســـــي" يلعب في أسمنت أسيوط O-o

 

 

من مواضيع القوة البحرية الملكية في المنتدى

القوة البحرية الملكية غير متواجد حالياً  
قديم 12-19-2011, 02:40 AM   #1493
 
الصورة الرمزية انا مصريه
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
الدولة: عالم غامض لدرجة الوضوح
المشاركات: 29,440
انا مصريه is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القوة البحرية الملكية مشاهدة المشاركة





ثائـر مصـرى .. ثورتـى تونسيـة .. اصـرارى ليبـى .. صمـودى يمنـى .. دمـى سـورى .. حلمـى فلسطينـى



وعلى رأي المثل ..

قال يا مستني الثورة علي خير تفوت ..

_
_
_

يا مستني "ميســـــي" يلعب في أسمنت أسيوط O-o

يخرب عقلك ايه ده ؟!! وبقينا نقول حكم
فيلسوف يخواتي فيلسوف
جاك خابط ن7

 

 

من مواضيع انا مصريه في المنتدى

__________________





















انا مصريه غير متواجد حالياً  
قديم 12-19-2011, 02:42 AM   #1494

 
الصورة الرمزية القوة البحرية الملكية
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 994
القوة البحرية الملكية is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة انا مصريه مشاهدة المشاركة
يخرب عقلك ايه ده ؟!! وبقينا نقول حكم
فيلسوف يخواتي فيلسوف
جاك خابط ن7


اه ومفيش من 2

كام دول 2 ولا 1

 

 

من مواضيع القوة البحرية الملكية في المنتدى

القوة البحرية الملكية غير متواجد حالياً  
قديم 12-19-2011, 02:58 AM   #1495
 
الصورة الرمزية انا مصريه
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
الدولة: عالم غامض لدرجة الوضوح
المشاركات: 29,440
انا مصريه is on a distinguished road
افتراضي






آدم تعثّر بتفاحة،
فسقط سبع سماوات إلى الأرض.
نيوتن سقطت فوق رأسه تفاحة
منحته البصر والبصيرة.
شكسبير لم يضع في التفاحة دودة،
لكنه قصى عمره يراقب تعايشها وبؤس الأكل،
وليام تيل وضع تفاحة على رأس ابنه
ورماها بالسهم فدخل التاريخ.
الأفعى تسكعت قرب تفاحة وثرثرت همساً،
فكانت الضجة الكبرى و الـ "بيغ بانغ".
أنت وأنا،
لا نزال نحاول أن نتعلم ، لا كيف نأكل التفاحة،
بل كيف لا تأكلنا التفاحة،
ولا تلدنا الأفعى،
ولا تقطن قلبينا الدودة!
هربنا من أسنان التفاحة الأولى
وها هي تفاحة خضراء أكبر أسناناً
تُدعى "الندم"،
تكاد تقضمنا كسمكة قرش.
فأين المفر من تفاحة
نموت إذا لم نلتهمها،
ونموت إذا التهمتنا

 

 

من مواضيع انا مصريه في المنتدى

__________________





















انا مصريه غير متواجد حالياً  
قديم 12-19-2011, 04:46 AM   #1496
 
الصورة الرمزية انا مصري
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
الدولة: اليونان
المشاركات: 9,001
انا مصري is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى انا مصري
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة انا مصريه مشاهدة المشاركة





“احياناً اكون طفلة بقلب برئ ، بسذاجة لا متناهية .. واحياناً اشعر انى عجوز فى الثمانين ، افهم كل هذه الدنيا حتى زهدتها !!”



ال طفله ال قصدك قرده بقا

 

 

من مواضيع انا مصري في المنتدى

__________________




اتدري انتي لستي توام روحي
ولا انتي نصفي الاخر فقط
بل انتي قلبــــي الذي ينبض في مكان اخر


SARAH

انا مصري متواجد حالياً  
قديم 12-19-2011, 11:21 AM   #1497
 
الصورة الرمزية انا مصري
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
الدولة: اليونان
المشاركات: 9,001
انا مصري is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى انا مصري
افتراضي

صباح الفل حبيب القلب

صباح الورد اطيب قلب
صباح الحب اعز حبيب
صباح الحب حبيبي يا ساكن قلبي وريدي
يا حلمي في يومي وساكن بالي واحلامي
رشه مطر وعطر ساكن علي الشجر
والتلج من شوقي ليك داب واه من حبك اه اه من طول البعاد
صباح الحب والسعاده

عاشق الروح
بحبك

 

 

من مواضيع انا مصري في المنتدى

__________________




اتدري انتي لستي توام روحي
ولا انتي نصفي الاخر فقط
بل انتي قلبــــي الذي ينبض في مكان اخر


SARAH


التعديل الأخير تم بواسطة انا مصري ; 12-19-2011 الساعة 11:41 AM
انا مصري متواجد حالياً  
قديم 12-19-2011, 12:12 PM   #1498
 
الصورة الرمزية انا مصري
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
الدولة: اليونان
المشاركات: 9,001
انا مصري is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى انا مصري
افتراضي

 

 

من مواضيع انا مصري في المنتدى

__________________




اتدري انتي لستي توام روحي
ولا انتي نصفي الاخر فقط
بل انتي قلبــــي الذي ينبض في مكان اخر


SARAH

انا مصري متواجد حالياً  
قديم 12-19-2011, 03:09 PM   #1499
 
الصورة الرمزية انا مصري
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
الدولة: اليونان
المشاركات: 9,001
انا مصري is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى انا مصري
ايقونه مصر




محدش شاف بنت جميلة اسمها

مصر تايهة يا ولاد الحلال

العمر 7000 سنة .. لابسة فستان أبيض في أحمر في اسود والتوكة نسر اصفر

كان عندها خير كتييييير نهبه فرعون حقير
و ياعيني عليها ماشية في الدنيا مش فاهمة حاجة

ماشية مش عارفة رايحة على فين ولا جاية منين ..

اول متشوفها قلب ينشرح ليها وتبقى عايز تضمها ..

هتلاقيها طفلة بس عجوزة ست البنات واجمل عروسة

..
أمانة عليكم إلي يلاقيها يدلني عليها

ماليش غيرها ومالهاش غيري ويوم ماتتوه مفيش غيرها يدور عليا ويصرخ صرخة أم

اللهم احفظ مصر يارب واحميها

 

 

من مواضيع انا مصري في المنتدى

__________________




اتدري انتي لستي توام روحي
ولا انتي نصفي الاخر فقط
بل انتي قلبــــي الذي ينبض في مكان اخر


SARAH

انا مصري متواجد حالياً  
قديم 12-19-2011, 04:07 PM   #1500
 
الصورة الرمزية انا مصري
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
الدولة: اليونان
المشاركات: 9,001
انا مصري is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى انا مصري
افتراضي




إذا جَلَسْــتَ يــَومَا حزِينـَـا ووحِيــدا ..

تَذرِفُ دمْعَــا عَلي مَن فَارقَ وابْتَعــدْ ..

فامْسَح دُمُوعَكــ وابْتَسِم ..

لأنّهــ هنَاكــ دائِمــا مَن يهتمُّ لأمــرِكــ دونَ عِلْمِكــ

 

 

من مواضيع انا مصري في المنتدى

__________________




اتدري انتي لستي توام روحي
ولا انتي نصفي الاخر فقط
بل انتي قلبــــي الذي ينبض في مكان اخر


SARAH

انا مصري متواجد حالياً  
موضوع مغلق

مواقع النشر (المفضلة)

جديد قسم مملكتي الخاصة - مدونات اعضاء نهر الحب

إعلانات عشوائية



أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة



الساعة الآن 04:05 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.1
:: جميع الحقوق محفوظة لمنتديات نهر الحب ::

Security team

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286