كن من متابعين نهر الحب عبر تويتر

اضغط اعجبني ليصلك جديدنا بالفيسبوك
قديم 12-04-2010, 12:21 PM   #21
 
الصورة الرمزية الصعيدي
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المشاركات: 17,470
الصعيدي is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر MSN إلى الصعيدي إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الصعيدي
افتراضي

الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين



كلك نظر كلامك غريب واحس ان فيه شئ انت ما بتنزل هيك المواضيع وده مش نقل الكلام ده من قلبك انا صديق قوى ليك وعير الهاتف واعرفك زين واليك تعليقى اخى العزيز


بسم الله الرحمن الرحيم


اخى كلك نظراول شئ العشره لا تهون غير على ابن الحرام يعنى لا يبع العشره والصحبه غير ابن الحرام

وفى الزمن ده عجبنى تعليق حلو فلسطين ممكن يكون صديقك كان مصاحبك علشان مصلحه ولما تنتهى المصلحه يرميك وانا اقله ابشر ورب العزه ابشر بل خراب ابشر بل دمار ابشر مثل ما بعت بل رخيص تتباع بالارخص وكما تدين تدان تانى شئ ان الله يغفر الذنوب جميعا والعبد مش هيغفر ارحمو من فى الارض يرحمكم من فى السماء فى هذا الزمن اذا باع الصديق صديقه فماذا يجد بجواره انا دخلت شات نهر اتعرفت على ناس كتير من مصر وقبلتهم وكلت عيش وملح معاهم ونمت معاهم فى بيت واحد ولما ندخل الشات لو حصل اى شئ نتفاهم بل عقل ليه فيه حدود مش ينفع نغدر ببعض واحنا تربطنا صداقه قويه ببعض وعلى طول نتقابل نقدر الصداقه والعيش والملح خذ من الدنيا صديق لم تلده لك امك ولكن ولدته لك الايام

اليك كليماتى

--------------------------------------------------------------------------------

اسمحلى يا زمانى اشكيلك من صاحبى
بعد ما كانت شكوتى منك لصاحبى
كنت احكيلة همى وعمايلك فيا
بقيت اشكيلك منة وغدرة بيا
صاحبى خلاص مبقاش صاحبى
قبض تمنى وباعنى اللى كان صاحبى
غدار الغدر مالية ومخدش بالى
اديتة الغالى رخيص وادانى الرخيص غالى
ادفع سنين عمرى لراحتك يوم يا صاحبى
بس انت بعت كل عمرى مبقاش ملكى يا صاحبى
اسف ياصاحبى
بس لية ابكى واية يفيدنى من بكايا
على صاحب وقتة راح وانتهى معايا
ياصاحبى تمن عمرى اللى فى جيبك
ياريت يفكرك بيوم واحد من عمرىكنت حبيبك
حاسب على نفسك ليبيعك صاحب بتمن اقل منى
ممكن ساعتها ترجع للى بعتة وتفكر فى كلمة صاحبى
اعمل حساب ان انا ما بقيتش املك حته منى
وانا انا نسيت معنى كلمة صاحبى
هديتنى يا صاحبى
هديتنى يا صاحبى وانا اللى بنيتك
بنيتك زى ما بنيت نفسى
بس خايف زى ماانت خنت وغدرت كلام بينى وبينك
يضحك عليا زمانى واهدك يا نفسى
الغدر بان والكل خان كنت فاكرك قريب
يانا عينى عينك اهو اللى خانى اقرب قريب


يا ريت تسمع الاغنيه دى

 

 

من مواضيع الصعيدي في المنتدى

__________________










الصعيدي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 12-04-2010, 01:44 PM   #22

 
الصورة الرمزية كلك نظر
 
تاريخ التسجيل: Feb 2007
المشاركات: 10,020
كلك نظر is on a distinguished road
افتراضي

يسلمووووووووووون اخوي صعيدى لك منى اجمل التحيات والتقديرررر يعطيك الف عافية وهذا مجرد موضوع لاا اقل ولا اكثررر وحبيت اطرحه على الكل وكلنا في الاخيرر اخوان واخوات ودم واحد تحياتى اخووووك كلك نظرررررررررررررررررر

 

 

من مواضيع كلك نظر في المنتدى

__________________

كلك نظر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 12-04-2010, 01:48 PM   #23
 
الصورة الرمزية مسك الصباياا
 
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 11,355
مسك الصباياا is on a distinguished road
افتراضي

أنآر متصفحك القسم العام كلكـ ..

يُنقل لقسم الحوار الجاد والنقاش ..

 

 

من مواضيع مسك الصباياا في المنتدى

__________________

اللهم أعتقـ ’ رقاابنا من النآآر
’’


التعديل الأخير تم بواسطة مسك الصباياا ; 12-04-2010 الساعة 01:52 PM
مسك الصباياا غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 12-05-2010, 09:55 AM   #25

عضوة مميزة

 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
الدولة: عالم خاص بي
المشاركات: 12,804
eldlo3a is on a distinguished road
افتراضي

معقولة نكون بهذه الصفات ..من يبيعنا نبيعه وبرخيص وبسهولة وننسى العشرة والصحبة وكل ما كان .!!!!!!

معقولة عندما تنتهي العشرة ممكن نتطاول على بعضنا البعض ونتهجم على بعض ونجرح بعض !!!!!!!!



العشره هي الاخوه والتصافي هي
الاخذ والعطاء بدون مصالح ..الحب والولاء لبعضنا البعض ..

هي تنامي العلاقه الحميده وجسر تواصل لعلاقه مستقبليه افضل ليس لها نقطة بدايه ونقطة نهايتها الموت لان المخلصين يعرفون معنى الوفاء والعشره الطيبه ..

ويقول المثل العشرة لا تهون الا على اولاد الحرام ..والمعذرة على المثل ..

مشكور اخوي علي طرحك المميز

واسفه للاطاله

مودتي

 

 

من مواضيع eldlo3a في المنتدى

eldlo3a غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 12-05-2010, 11:30 AM   #26

 
الصورة الرمزية كلك نظر
 
تاريخ التسجيل: Feb 2007
المشاركات: 10,020
كلك نظر is on a distinguished road
افتراضي

يسلمووووووووووووووووووووون والله يالدلووعه لك منى اجمل التحيات والتقديرر يعطيك الف عافية
واشكرك الف شكرر وجعل ربي يسعدك تقبلي تحياتي

 

 

من مواضيع كلك نظر في المنتدى

__________________

كلك نظر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 12-05-2010, 02:11 PM   #27
 
الصورة الرمزية مسك الصباياا
 
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 11,355
مسك الصباياا is on a distinguished road
افتراضي

لعدم تواجدي وقتهآ أستآذ كلكـ نظر ..

 

 

من مواضيع مسك الصباياا في المنتدى

__________________

اللهم أعتقـ ’ رقاابنا من النآآر
’’

مسك الصباياا غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 12-06-2010, 04:39 AM   #30

عضوة مميزة

 
الصورة الرمزية همس الحجاز
 
تاريخ التسجيل: Dec 2007
المشاركات: 4,905
همس الحجاز is on a distinguished road
افتراضي

تسسلم اخوي كلك عل طرحك للموضوووع



ماتهون العشره الا على قليل الاصل <<مثل معروف




الحياااه احيانا تششغلنا عن اصدقاءنا ومن نعزهم ولكن ليست لدرجة التخلي عنهم



<<انسسانه عشريه لـ ابعد درجه .. والحمدالله احتفظ بصدقاتي من ايام الطفوله للان ... والله لايفرق بيننا


ولكن نصيحتي لك اخوي لو انت اعطيييت كل ماافيك وقدمت للشخص اللي امامك كل طييب وخيير ارميها بالبحر

وهو لو انكر عششرتك هو الخسران لانك مااخطيت بحقه اما اذ1 اخطيت بحقه بيوم حااول انك تحاافظ على


هالعشششره ....



هذه هي وجهة نظرري بدووون تنميق بالكلام <<كلام عاامي بحت هههههههههههه



دمت بخيير..




 

 

من مواضيع همس الحجاز في المنتدى

__________________






تابع صفحتنا على الفيس بوك

همس الحجاز غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

جديد قسم ساحة نهر للنقاش الحر والحوار الجاد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة



الساعة الآن 09:06 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.1
:: جميع الحقوق محفوظة لمنتديات نهر الحب ::

Security team

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286